C.S. Nuredduna

Parcs, jocs, bancs

Poliesportiu

Informació

Artà és un municipi del nord-est de l’illa de Mallorca que pertany a la Comarca de Llevant. Els seus municipis veïns son Capdepera, Son Servera, Sant Llorenç des Cardassar i Santa Margalida.

Artà conta amb una superfície 140 km2 distribuïts en petits nuclis de població ubicats a: Colònia de Sant Pere, Betlem, Montferrutx i les urbanitzacions de Sant Pere i s’Estanyol. Destacable són els més de 25 km de costa que encara conserva el seu estat natural i alberga el Parc Natural de la Península de Llevant.

RUTA 1. CIRCUIT URBÀ

La ruta urbana, es tracta d’una ruta circular de gairebé 3 km que comença al Centre de Salut Nuredduna en direcció al Parc de Na Caragol.

Durant una lleugera pujada passarem pel centre del poble i per un parc arbrat que compta amb zona habilitada per descansar. Travessem el Carrer Gran Via, un dels principals carrers del poble, per arribar al parc de Na Caragol, després de deixar a mà esquerra l’Institut d’Educació Secundària i el CEIP Na Caragol.

Seguidament baixarem cap al punt final de la ruta passant per davant la Plaça de l’Ajuntament i acabant en el mateix punt de partida, el centre de salut.

RUTA 2. SES PESQUERES

La ruta de Ses Pesqueres, es tracta d’una ruta d’un sol tram que consta d’uns 2 km de terreny pla on el punt d’inici es el Centre de Salut Nuredduna.

Durant la ruta passarem pel barri del Convent i la zona de Sa Síquia. Des de allà, continuarem per una passarel·la de fusta amb l’objectiu de sortejar els camps de conreu i finalment arribarem al camp de futbol Ses Pesqueres i de retorn al centre de salut aprofitarem per contemplar les vistes del Santuari de Sant Salvador.

Participants en el disseny de la ruta